czwartek, 23 sierpnia 2012

Świecidełka

Mały skok wstecz do biżuterii - post anielski jeszcze nie gotowy, ale pojawi się lada dzień :)
Tymczasem pochwalę się czymś, z czego jestem naprawdę dumna (a to u mnie rzadkość). Te kolczyki zrobiłam ponad rok temu dla mojej szwagierki Kasi, wg naszego wspólnego projektu. Oczywiście miały stanowić biżuterię ślubną, pasującą do sukni w stylu hiszpańskim. Kasia wyglądała olśniewająco, więc chyba się udało :)
Oto one:




 Materiały: srebro + kryształy Swarovskiego crystal AB bicone 4, 6 i 8 mm


Niedługo pochwalę się kolejnym dedykowanym kompletem ślubnym, który aktualnie jest "w realizacji" (mam nadzieję, że będzie czym ;)

Co sądzicie?

2 komentarze:

  1. A gdzie ja widziałam te cudeńka :)) są olśniewające, na żywo wyglądają jeszcze piękniej...pozdrawiam, właścicielka kolczyków.

    OdpowiedzUsuń