wtorek, 16 lipca 2013

Znowu się chwalę, bo mam czym :)

Ha ha!
Japa mi się sama śmieje i przestać nie może. Przed chwilą odtańczyłam kolejny taniec radości, bo właśnie się dowiedziałam o kolejnej wygranej! Tym razem szydełkowe cudeńka MagOOmamy. Piękny zestaw nr 3 - dwie broszki i dwie bransoletki w odcieniach szarości, dumnie nosić będą moje panny :)
Do tego miła wizyta dobrego kolegi i jeszcze milsza wieczorna videopogawędka z mężem, no czyż nie był to udany dzień? I dzieci jakby grzeczniejsze.. ;)

A jak jesteśmy przy szydełkowych cudeńkach, to się pochwalę dziełem mojej kochanej Mamusi. W niedzielę chrzciliśmy Anię i na tę okazję babcia udziergała jej buciki, o takie:


A tutaj Aniałek w całości :)


4 komentarze:

  1. Piękny Aniołek w anielskich butkach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Fajnie, że Ci się poszczęściło:) A buciki są przecudne! Ślicznie w nich Ania wygląda. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O - to cudo - wnie - bo to jest absolutna czarodziejka :)))))
    A Aniołek sama słodyczy!

    OdpowiedzUsuń